Copy Code Corset Premium Beautiful - Premium Beautiful Dealer

Corset Premium Beautiful

Baju dalam yang terbaik untuk mendapatkan bentuk badan yang ideal dengan cara yang betul








Korset Premium Beautiful adalah pakaian dalam wanita yang direka khusus untuk pelangsingan dan kesihatan. Korset jenama nombor satu ini telah diiktiraf sebagai produk Superbrands yang diperbuat daripada bahan yang sangat berkualiti dan selesa dipakai sehinggakan dijamin kualitinya sepanjang hayat.

Berpandukan teknologi terulung dari tiga buah negara maju iaitu Amerika Syarikat, Jepun dan Jerman korset Premium Beautiful ini telah dicipta untuk mempertingkatkan kesihatan disamping memberi pembentukan badan yang cantik.

Rahsianya terdapat pada bebenang korset Premium Beautiful yang disuntik dengan bahan yang menghasilkan gelombang Far Infrared (FIR) yang memberi kesan kebaikan kepada pemakai. Premium beautiful adalah satu-satunya korset pelangsingan yang mengandungi teknologi FIR sejak 18 tahun dahulu sehingga kini.
Sudah ramai yang telah memakai korset Premium Beautiful ini dan merasai kebaikan dari segi peningkatan kesihatan dan kecantikan badan. Kebaikan kesihatan yang diberikan oleh korset ini tidak terhad kepada wanita sahaja. Ia sesuai dimanfaatkan oleh semua orang termasuklah golongan lelaki dan semua peringkat umur termasuklah bayi.


Korset Premium Beautiful ini didatangkan dengan set yang terdiri daripada Long Bra (coli), Long Girdle (seluar) dan Waist Nipper (bengkung). Setiap satu bahagian direka untuk memberi kesan kebaikan yang tersendiri tanpa mengurangkan faktor gaya yang cantik dan keselesaan.



Antara kelebihan utama Premium Beautiful Corset ni adalah :


1) Ada jaminan baik pulih FREE seumur hidup tanpa resit. Mean kalau PB Corset tu kain dia tercarik ke, tetulang patah ke, cangkuk hilang ke, uol boleh hantar FREE tanpa hidden charge pada agent PB Corset uol. Sebab tu pastikan uol dapatkan Premium Beautiful dari agent-agent yang aktif berniaga PB Korset sahaja. Nak tau agent tu aktif atau tak? Baca blog agent tersebut. Kalau last entry dah lebih tiga bulan tak update, better search another agent. Ni adalah untuk elakkan risiko uol tak dapat nak contact agent uol tu nanti in case nak repair pb or nak dapatkan any free consultation.


2) Fabric PB Corset ni meregang 360 Darjah. Dari pengalaman sal sendiri, nak handle tiga orang anak pun mudah sebab pergerakkan sal tak terbatas bila pakai Korset PB ni. Lagi sedap nak bergerak adalah. Sakit belakang pun hilang sejak pakai Premium Beautiful. So jangan percaya la bila ada yang kata pakai Premium Beautiful ni badan kita akan jadi macam robot ;)


3) Fabric PB ni tak panas. Selesa je pakai. Nak cuba pegang PB boleh je contact sal or list agent yang sal senaraikan di bawah ni.


4) Nak basuh Premium Beautiful ni pun simple je. Cepat kering dan Fabric PB Corset ni anti bakteria. So that badan uol tak kan mudah berbau walau seharian Premium Beautiful Melekap kat badan.


5) Antara sebab kenapa sal suka sangat Premium Beautiful ni adalah ciri-ciri kesihatan yang Premium Beautiful dah berjaya beri pada sal iaitu masalah KEPUTIHAN hilang terus. ALHAMDULILLAH No more gatal-gatal merenyam dah kat Miss V kita tu. Tak selesa tau uol bila Miss V di serang keputihan. Lagipun jangan ambil mudah je dengan masalah keputihan ni. Biar kita mencegah dulu sebelum merawat sesuatu.

Info Lanjut...sila Call / Whatsapp
SUHAILA
019-2132832

Damansara Perdana


CONVERSATION

Back
to top