Copy Code Sabun Marin Essence - Premium Beautiful Dealer

Sabun Marin Essence



KHASIAT SABUN MARIN ESSENCE


Alhamdulillah tak sampai 10 hari guna Shampoo dan Sabun Marine Essence, bayi comel yang masih kecil ni mula bebas dari masalah ekzema kronik.

Hanya mandikan dan shampookan bayi anda dengan produk Marine Essence. 

Menurut ibu dan ayah bayi comel ni, puas dah mereka berubat dengan pakar kulit, tapi masalah ekzema bayi mereka masih tak de perubahan hingga mereka mencuba sabun ketiak atau lebih dikenali sebagai sabun marine essence.

Nampak kan perbezaan ketara pada muka dan kepala bayi comel ni...Alhamdulillah tak sampai 10 hari amalkan penggunaan sabun hijau ni, bayi mereka sudah boleh untuk lebih tersenyum lebar bila masalah kulit kering, gatal dan berair hampir pulih sepenuhnye.

Buat anda yang ingin mencuba sabun berunsur garam laut ni, boleh segera hubungi Sal untuk maklumat lanjut dan cara tempahan sabun marine essence ni :)

Pengedar sabun Marine Essence :
NORSUHAILA
Call / Whatsapp 019-2132832


Atau buat anda yang ingin menceburi bidang perniagaan online dengan pendapatan 1000 hingga 7000 sebulan, boleh msg atau whatsapp "NAK JADI PENGEDAR" ke nombor yang tertera di atas. 



-----------------------------------------------------------------------------

SIJIL KKM SABUN MARINE ESSENCE

Tak perlu ragu-ragu untuk memelihara kulit dan mencantikkan semula kulit anda yang bermasalah tu dengan sabun no satu di Malaysia : Sabun Marine Essence atau sabun ketiak.

Kerana:
100% SELAMAT
100% HALAL
dan disahkan oleh kementerian kesihatan Malaysia sebagai produk pengguna yang bersih dan selamat.

Gunakan tanpa was-was kerana bahan-bahan yang terkandung dalam sabun marine essence hanyalah bahan-bahan semulajadi dan selamat dari bahan-bahan kimia yang memudaratkan.


Sabun marine essence boleh didapati dalam bentuk ketul atau pun cecair dalam botol.


Rujuk gambarajah ni untuk mengetahui bahan-bahan yang terkandung dalam sabun marine essence yang sangat wangi dan membantu merawat banyak masalah kulit kronik seperti ekzema dan psoriasis.


Ni pula nombor rujukan kementerian kesihatan Malaysia untuk sabun ketiak yang hot di pasaran..gunakan tanpa was-was dan in shaa Allah sangat membantu menyelesaikan masalah kulit anda.


Call / Whatsapp
019-2132832 
(NORSUHAILA)





CONVERSATION

Back
to top